Garantii
Mairoos oü (Laiuse Aiand) vastutab taimse paljundusmaterjali vastavuse eest vastavalt Eestis ametlikult kehtivatele standartitele.
Kui saadetud istutusmaterjal ei vasta tellija ettekujutusele, ootustele või mingil põhjusel on vigastatud, siis on tal õigus taganeda lepingust 14 päeva jooksul alates paki või saadetise saamisele järgnevast päevast.
Taganemisest teatamise järel on kliendil kohustus tagastada kaup 14 päeva jooksul, kui ei ole kokku lepitud teisiti. (Kasutades sama teenust, mille vahendusel kaup kätte saadi)
Pretensioonid koguse ja kvaliteedi osas palume esitada 14 päeva jooksul alates paki või saadetise kättesaamisest.
Sordilisusega seotud pretensioonid palume esitada taime õitsemise või viljumise ajal.
Õigustatud raha tagastused tehakse tellija pangaarvele 14 päeva jooksul alates taganemisteate - või pretensiooni esitamise päevast, kui tellijaga ei lepita kokku teisiti.
Garantii kehtib koos ostuarvega.
Garantii ei kehti juhul, kui taimede kasvuhäired on tingitud valedest agrotehnilistest võtetest või ümbritseva keskkonna mõjutustest.
Mairoos oü ei vastuta taimse paljundusmaterjali kasvatamisel ilmastikust tulenevate ja tellija poolt kasutatavate agrotehniliste võtetega kaasnevate riskide eest.
Ümbritsevast keskkonnast põhjustatud tingimused võivad igal ajahetkel mõjutada seemnete idanemist või taimede kasvu ettearvamatus suunas.
Pretensioone saab esitada ainult ostueelse kasvatamisega kaasnenud hälvete või defektide kohta. Kui taim on valesti istutatud või teda on puudulikult hooldatud, siis müüja puuduste eest ei vastuta. Puudusena ei ole käsitletav taime kiratsemine tema hilisemas kasvukohas, kui taimel olid ostmisel sordiomased tunnused normaalselt arenenud.
Kliendi poolt teadlikult ostetud mittekvaliteetne või mitte-sordiehtne taimmaterjal ei käi garantii alla.
Postiasutusest väljatoomata ja/või Mairoos oü'le tagastatud saadetiste eest tasub tellija postimaksu vastavalt temale saadetavale arvele, kui pole kokku lepitud teisti.
Pakiautomaati tellitud kauba õigeaegsel välja võtmata jätmisel ei pakuta järgmisel tellimusel muid transpordi viise kui kullervedu või ise järgi tulemine.
Transpordi hinnaerinevus transpordiettevõtete välja kuulutatud hinnakirjadest on tingitud pakkematerjalide ja pakkimise kuludest ning transpordifirmade lisatasu teenuse eest "Ettevaatlik käsitlemine" või "Õrn".
Kui ostja ei soovi tasuda transpordi eest e-poes pakutud hinda, palume ostjal kontakteeruda klienditoega telefonidel 777 5555 või 77 42 597 enne ostu eest tasumist.